niedziela, 4 czerwca 2017

1 urodziny ZaplanowaniPl


Nie wiem jak, nie wiem kiedy to zleciało, ale właśnie strzelił pierwszy rok mojego bloga. Świętując swoje pierwsze urodziny myślami wracam do początków, kiedy jeszcze raczkowałam w tej dziedzinie. Pomysł założenia bloga bardzo długo chodził mi po głowie, jednak zawsze stało coś na przeszkodzie, aby go założyć. Dzisiaj z perspektywy czasu już wiem, że to nie było nic innego jak tylko strach przed nieznanym. Pamiętam, że rok temu byłam na takim etapie swojego życia, że codzienna rutyna powoli mnie wykańczała. Wiedziałam, że jeżeli czegoś nie zrobię to prędzej czy później zwariuję. Zaryzykowałam, kierując się impulsem siadłam przed komputerem i wszystko się już szybko potoczyło. Poszłam za ciosem i krok po kroku samodzielnie budowałam ZaplanowaniPl W żadnym wypadku nie żałuję tej decyzji :)

Mój rok z blogiem


Pierwszy rok z blogiem był fantastyczny. Przyniósł mi mnóstwo wspaniałych doznań. Nowe kontakty, nowe wyzwania i ciągłe poznawanie samej siebie. Dzisiaj na pewno wiem więcej o sobie niż rok temu, stale się rozwijam i ciągle na nowo poznaję. Prowadzenie bloga sprawia mi ogromną przyjemność. Uwielbiam pisać, rozmawiać z czytelnikami, blogerami i czerpać z tych rozmów inspirację. Wizja bloga zmieniła się nieco przez ten rok, chociaż nie tak wiele. Zakładając ZaplanowaniPl wiedziałam jak ma wyglądać i co ma się w nim znaleźć. Wiedziałam, że organizacja będzie połączona z lifestylem, bo te dwa obszary idą w parze. I dokładnie tak jest, tak jak sobie wymarzyłam. Oczywiście przez ten czas blog, podobnie jak ja nieco się rozwinął. Pojawiły się nowe zakładki i przede wszystkim comiesięczny cykl Make Happy Month, który bardzo pomaga mi w osiąganiu moich małych celów i motywuje do ciągłej pracy. Prowadzenie bloga nauczyło mnie lepszej organizacji czasu, większej odpowiedzialności, systematyczności. Nie zawsze jest łatwo i tak jakbym chciała. Doba ma tylko 24h, a obowiązków i planów dużo. Nie będę jednak dzisiaj tu narzekać, bo w urodziny się nie marudzi :) 

Plany na przyszłość

 
 Pisać, tworzyć, inspirować siebie, innych i przede wszystkich rozwijać się. Prowadzenie bloga daje mi możliwości w samorozwoju, z których chcę czerpać ile się da. Już wiem, że wszystkie ograniczenia tworzymy my sami w naszych głowach. Trzeba wychodzić poza strefę swojego komfortu i walczyć o siebie i swoje marzenia. To daje siłę i energię do działania. W najbliższej przyszłości chciałabym popracować nad promocją bloga, miesięcznymi plannerami, kto wie, może pojawi się jakiś nowy cykl. Pomysłów jest sporo, nic tylko wcielać je w życie. Chciałabym rozwinąć się jeszcze w obszarze fotografii, aby pojawiały się tu najpiękniejsze ujęcia. Na koniec Moi Drodzy Czytelnicy nie pozostaje mi nic innego jak życzyć sobie i wam dużo czytelniczych uniesień i kolejnego zaplanowanego roku!! :) :)

20 komentarzy:

  1. Gratulacje pierwszego roku! życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszej rocznicy blogowania. Często ludzie porzucają ten pomysł po paru miesiącach, ale najważniejsze, to robić co się kocha i przynosi radość! :) A blog w pokonywaniu rutyny umie pomóc ;)

    oscarrak.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A zatem, gratuluję serdecznie. Przede wszystkim pewności i przekonania co do wyboru drogi, to chyba bardzo ważne. I życzę powodzenia w realizowaniu wszystkich planów i zamierzeń dotyczących bloga i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje sukcesów. :) Dalszej przyjemności z pasji blogowania. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzenie bloga to jedno z najlepszych hobby jakie mamy, mega mobilizacja i mega satysfakcja, a jeśli przy tym jeszcze ktoś może skorzystać z naszego doświadczenia to już pełen sukces!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczka bloga i życzę samych sukcesów w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 1 roku trzymaj tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Wielu pomysłów, kreatywności i najlepszych czytelników pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie gratulacje z okazji blogowej rocznicy! :) To baaardzo cieszy! Teraz czas na kolejne blogowe wyzwania! Powodzenia! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń