środa, 8 marca 2017

Mój prezent na Dzień Kobiet


Drogie Czytelniczki dzisiaj nasze święto, mam nadzieję, że obchodzicie je w jakiś przyjemny sposób. Ja osobiście celebrowałam ten dzień już w sobotę w dość nietypowy dla mnie sposób. Jakiś czas temu zdecydowałam się realizować swoje marzenia, spełniać się. Jednym zdaniem postawiłam na siebie i dzisiaj bardzo dobrze mi z tym. Swój stosunek do świata i otaczającej mnie rzeczywistości postanowiłam uwiecznić na profesjonalnej sesji zdjęciowej wykonanej przez znakomitą Panią Fotograf Judytę Toruń (prace Judyty znajdziecie tutaj). 

Praca z Judytą była niesamowitą przygodą. Początkowo, do wymyślonego przez siebie samą pomysłu, podchodziłam niepewnie. Zwyczajnie, po ludzku się bałam, trochę wstydziłam, choć z natury do nieśmiałych nie należę, bo jednak profesjonalna sesja to nie pstrykanie selfie. Jednak jak się powiedziało A to trzeba powiedzieć też B i nie uciekać z pola bitwy. Dzięki atmosferze jaką stworzyła Judyta obiektyw aparatu nie okazał się taki straszny. Trzeba przyznać, dziewczyna wie co robi. Porzuciła etatową rzeczywistość na rzecz tego co najbardziej kocha robić. A tą miłość do aparatu i pasję fotografowania widać na zdjęciach, które mimo, że klasyczne nie są standardowe. Judyta dostrzega osobowość i tak kieruje sesją, żeby jak najbardziej otworzyć się przed nią i aparatem. Z całego serca i z pełną odpowiedzialnością polecam usługi Judyty.


Dlaczego o sesji dzisiaj, w tym szczególnym dla Nas dniu. Bo uważam, że my kobiety nie wierzymy w siebie, w swoje możliwości, w to, że jesteśmy piękne i inteligentne, że mamy coś do powiedzenia. Ten brak wiary w siebie widać w naszym codziennym życiu. Zbyt często zapominamy o sobie, całkowicie poświęcając się rodzinie, rezygnując z pracy, ciągle przekładając swoje plany, przeprowadzając się do innego miasta. Wszystko to robimy często dla mężczyzny, niepatrząc przy tym na własne potrzeby. Pewnie część Panów się ze mną nie zgodzi, ale uważam, że tak naprawdę to my jesteśmy silniejsze, może nie siłą fizyczną, ale mentalną. Z każdej pomyłki, porażki wyciągamy wnioski i stajemy się lepsze bogatsze o nowe doświadczenia. Dlatego Drogie Panie właśnie w Dzień Kobiet, chciałabym życzyć sobie i Wam żebyśmy były szczęśliwe same ze sobą. Wierzyły w siebie, swoje możliwości, realizowały swoje pasje i marzenia. Abyśmy cieszyły się z małych rzeczy i nigdy nie zapominały jakie jesteśmy piękne i mądre. Miłego świętowania! :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniale! Wołanie do kobiet, aby kochały siebie bardziej, aby akceptowały siebie w pełni i kochały za to, jakie są!
    Cudownie magicznego dnia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety zawsze powinny się w pełni akceptować i być szczesliwe :)

      Usuń
  2. Kobiety zbyt często mierzą swoją wartość przez słowa jakie słyszą od innych, najczęściej od mężczyzn, ale dobrze, że coraz częściej się słyszy, że robimy coś same dla siebie, bo mimo ukochanej osoby przy boku trzeba znać swoją wartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam nawet, że nie mimo a właśnie z ukochaną osobą u boku trzeba znać swoją wartość :)

      Usuń
  3. Masz rację. Dlatego z okazji Dnia Kobiet sama zorganizowałam konkurs w którym do wygrania była sesja zdjęciowa

    OdpowiedzUsuń