sobota, 1 października 2016

Aktywność jest trendy! - Aktywny Lublin


Na start pytanie :) Jak rozpoczęliście październik?? Ja bardzo aktywnie!! Świadoma tego co mnie dzisiaj czeka, nastawiona na potworny wycisk i jutrzejsze zakwasy wstałam rano, spakowałam torbę, wskoczyłam w dres i poleciałam na trzygodzinny Maraton Zumby. Mogę teraz z pełną odpowiedzialnością powiedzieć - było wspaniale!!! Kto był ten wie, a kto nie, niech żałuje :) Impreza była całkowicie bezpłatna, a zorganizowana w ramach projektu Aktywny Lublin


Maraton prowadziło kilku trenerów, którzy swoim zaangażowaniem i dobrą energią zarazili uczestniczki. Wycisk był niemały, nie powiem, jednak na pewno odnaleźć się tu mogły zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane. W trakcie ćwiczeń, przyszła mi do głowy myśl,  ile tak naprawdę osób wie o istnieniu projektu Aktywny Lublin. Doszłam do wniosku, że może warto króciutko poruszyć ten temat. Aktywny Lublin i Aktywny Student to projekty realizowane ze środków budżetu obywatelskiego Miasta Lublin. W ramach projektu organizowanych jest szereg zajęć sportowych, na które wstęp jest całkowicie bezpłatny. Do wyboru mamy fitness, aqua aerobik, biegi, nordic walking, paintball, piłka nożna, szachy, taniec towarzyski, zabawy dla przedszkolaków i zumba. Zajęcia odbywają się na szkolnych salach gimnastycznych oraz na lubelskich obiektach sportowych, oczywiście przy pomocy profesjonalnej kadry trenerskiej.  Wystarczy zapisać się na stronie internetowej http://bo2016.pl/aktywny-lublin.html i można cieszyć się chwilą sportowego relaksu ;) 


Aktywny Lublin wychodzi naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców miasta. W Polsce zapanowała moda na bycie fit, pewnie można to krytykować, śmiać się, ale na pewno dzięki temu wiele osób zamieniło wygodne siedzenie przed telewizorem, w nieco mniej wygodne ćwiczenie na macie. Aktywny Lublin to projekt zarówno dla ludzi młodych jak i starszych. Nie powiem, sama korzystam z zajęć zumby i wiem, że przychodzą na nie panie w różnym wieku. I może właśnie przez swojską atmosferę, przez brak popisywania się i lansowania na siłowni, przez brak konieczności wydawania milionów monet za godzinę na bieżni projekt cieszy się tak dobrą opinią i dużą popularnością. 

I teraz właśnie mamy niepowtarzalną okazję zagłosować na ten projekt w budżecie obywatelskim. Głosowanie jest darmowe i trwa do 10 października. Obecny Aktywny Lublin kończy się w listopadzie. Dajmy sobie i innym szansę na bycie aktywnym. Sport to zdrowie, więc nie odbierajmy sobie możliwości korzystania z bezpłatnych zajęć pod czujnym okiem wykwalifikowanych trenerów. Całym sercem będę promować Aktywny Lublin, bo wiem, że jest to wspaniała inicjatywa, która zasługuje, na to aby ją kontynuować. Ja już zagłosowałam, a Ty?? Jeśli jeszcze nie, to podsyłam stronkę http://obywatelski.lublin.eu/. Zrób to i niech to będzie początek Twojego aktywnego życia! Powodzenia :) 

 

6 komentarzy:

  1. fajnie, w moim miecie brakuje tego typu rozrywek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też dość długo nic się nie działo. Bądź cierpliwa, na pewno niedługo ktoś odkryje niszę i napisze fajny projekt ;)

      Usuń
  2. Super alternatywa na jesienne popołudnia :) aktywność to zawsze dobry pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) dlatego bądźmy aktywni o każdej porze roku, a szczególnie w te pochmurne dni. Tak na poprawę nastroju ;) ;)

      Usuń
  3. Takie inicjatywy dają porządnego, energicznego, zbiorowego kopa :)

    OdpowiedzUsuń